Måste städa rummet

Ja, det måste jag verkligen men jag får ju inte ta ut den nya damsugaren och det är ju snällt jag vill inte vara den enda som inte använder den bara för att jag inte får ta ut den till mig för Lasse.

Jobbade i fredags och lördags känade 600 kr riktigt bra det gillar jag =D Sen på söndagen skjutsade vi farmor till sjukhuset och sen övningskörde vi lite Johanna och jag, sen så åkte vi hem och kollade på film, jag kollade klart på den medans Johanna gick till jobbet och innan hon han hem så kollöade jag på tre filmer. Sen så övningskörde jag hem inte hela vägen men genom björklinge och hem till mamma.

Det är jätte kul och höra hur fulla alla var i fredags eller nej det är det faktiskt inte jag menar det är väll inget att skryta om precis?? Varför ska man vara full för att ha kul?? Fattar väll när jag börjar dricka så och börjar gå på fester inte för att jag tror det kommer hända för jag är inte sån men men...

Nej ska börja röja upp i mitt rum så jag kan damsuga och torka golvet imorgon och så ska jag ta in min smutstvätt så jag skriver väll någon mer gång när jag har tråkigt =D

// Vendeltjejen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0