Varmt

Gud vad det är varmt!!! Det är skönt att solen skiner och så men det är varmere i mitt rum än det är ute och det är drygt. Jag har alla fönster och dörren öppna men det är endå varmt. Lasse vill inte hjälpa mig att få det kallare =( men jag ska nog övertala honom och vill han inte lyssna får jag be mamma tvinga honom.
Jag tycker det kan regna en dag så att luften bir skön att andas och så det blir svarare sen kan det få vara sol igen.

Imorgon ska jag vara med Ebba =D blir väll bad och Wii spelande vet inte vad vi hittar på mera. Vi var till stan igår så jäkla varmt, men det fixade vi till när vi köpte glass =D blev inte så mkt kallare för det men det var gått =D

Har äntligen städat mitt rum så nu kan man gå in i det utan att behöva kliva på några saker =D sitter nu på golvet och skriver för jag har inte rensat skrivbordet, men den det sak jag göra samt ta bort alla saker som ligger på soffan men vet inte när jag orkar göra det.

// Vendeltjejen

Kommentarer
Postat av: Ebba

Huhu. Jag flydde in till det säkra huset. Haha

2010-07-01 @ 15:41:03
URL: http://ebbaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0