Gårdagen

Den började med att jag vaknade ( så klart) sen kollade jag på tv och efter det bar det av till stan. Åkte tåg med pappa, sen åkte vi till Coop Boländerna och skulle byta mina skor men et fanns inga som jag ville ha så jag fick pengarna tillbaka och sen gick vi till skopunkten och köpte nya skor för pengarna jag fått för dom andra skorna så nu har jag nya skor det värsta var att dom förra skorna inte höll inte ens i en månad men det spelar ingen roll =D efter det så mötte jag Lollo och sen kom Becca åxå det var kul bättre än att sitta själv i Johannas lägenhet. Sen blev det en cykel tur till willys och så blev det lite chips och dip, skulle köpt gurka men så blev det inte. Sen tog jag bara en cykeltur och det var skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0