Fredag 10/12-10 16:47

Imorgon blir det in till stan för att handla julklappar. blir väll julklapps handling hela dagen beror på hur mycket vi hinner men jag vill åka tidigt så jag hinner köpa alla jag vill köpa för jag vet ännu inte vad jag ska ge alla men jag hittar säkert på något :)
Dagen har varit tråkig, jag gjorde om naturkunskapsprovet och klarade det sen var ¨det genom gång och sist hade vi trafikant och där kollade vi på en tråkig film ocm däck och vi vara bara 5 st.
Nästa vecka är jobbig först på måndag har vi redovosning, tisdag är det trafikantprov, onsdag är det nationella i matte och på fredag är det läxförhör på BKF, det är bara torsdag som inte är jobbig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0