Veckan

I måndags bar det av till Hudiksvall och sen till Fönebo camping. Vi handlade lite i Dellenbygden och sen så kollade vi in stugan och eftersom det var sol så blev det bad åxå, jag invigde min nya bikini. sen i tisdags hälsade vi på mamma på lägret men det blev inge bad för det regnade. Onsdagen så badade vi igen och sen åkte vi till mamma på lägret och sen på kvällen var vi med på lägerbålet det var mysigt sen bar det hem till stugan och så blev det sova. Torsdagen vaknade man av att solen sken in genom gardinerna så Jim och jag gick och badade medans Lasse plockde ur stugan och städade den. Jag lade mig för att sola medans Jim lekte. När Lasse var klar kom han åxå, vi var där tills Lasse såg att Jim började bli röd då bestämde han att det var dags att äta och sen åka och säga hej då till alla på lägret och sen bar det hem. Bilresan var inte rolig vet ninte hur länge vi satt i beilen men länge var det och det utan att sträcka på benen så det var ganska sönt att kliva ur bilen sen kan jag säga.



Fönebo camping. Det man ser här är stranden och servicehuset. Grymt fin strand det roligaste var att det rinner en skogsbäck ut på starnden och sen ner i vattnet den var jätte rolig att leka i tydligen.

Kommentarer
Postat av: Pain in the as

Du måste blogga oftare...

2010-08-08 @ 21:56:43
URL: http://rulequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0